El segon trimestre va començar amb una nova aventura i al mateix temps, un nou repte per a l’alumnat i el professorat d’Infantil, el treball per projectes.
Treballant per projectes els nens i les nenes aprenen a pensar per ells i elles mateixes, a investigar i a aprendre dels seus errors i dels seus encerts. Aquesta metodologia dóna l’oportunitat d’escollir quins temes es volen treballar i què interessa més als infants i això fa que tot el que aprenen tingui un significat per a ells i elles.
És un mètode de treball globalitzador que pretén tornar el protagonisme a l’alumnat, fent-lo responsable del seu propi aprenentatge.
A P4A han treballat el tema dels dinosaures, a P4B els taurons, i a P5 A i B el sistema solar.
Un dels aspectes més importants durant la realitació d’un projecte és la col.laboració de totes les famílies. Us volem agraïr la vostra implicació, ens heu deixat sorpreses de les aportacions que heu fet!!! Moltes gràcies!

