HA CAGAT EL TIÓ DE NADAL!!!!!!

Al parvulari tenim un Tió molt ben alimentat. Cada dia es menja 8 plats de pells de fruita.
Avui, ha sigut el gran dia!!!! Tots els xiquets, xiquetes i mestres del parvulari li hem picat ben fort i li hem cantat la cançó i…
ENS HA CAGAT… Llegeix més»

ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

El proper dia 1 de desembre es realitzaran eleccions del consell escolar de 13h a 18h.
Des de l’escola repartirem una nota informativa.
Si voleu més informació sobre el consell escolar cliqueu aquest enllaç.

LA CASTANYADA

El proper divendres 28 d’octubre a les 12,30h farem una festa conjunta: família i escola. Els xiquets i xiquetes de l’escola faran actuacions musicals.
Us deixem l’enllaç de les cançons que cantarem i ballarem els parvulets per a que ho pugueu practicar a casa.
P3: EL… Llegeix més»

SANT LLUC

Aquest cap de setmana passat han sigut les festes de Sant Lluc i l’AMPA ha muntat una paradeta amb manualitats fetes per tots els xiquets i xiquetes de l’escola.

Aquest curs hem volgut recaptar fons per tal de poder adequar les biblioteques de les aules… Llegeix més»

COMENCEM EL CURS 2016-17!

Hem començat el curs i també les reunions a les famílies. Aquí teniu les dates:
P3: 5 de setembre a les 19h.
P4: 28 de stembre a les18h.
P5: 15 de semtembre a les 18h.
1r: 13 de setembre a les 18h.
2n: 19 de setembre a les 18h.
3r:… Llegeix més»