CAMINS SEGURS!

L’Escola Ramón y Cajal d’Ulldecona i l’Institut Manuel Sales i Ferré, amb la col.laboració de l’ajuntament d’Ulldecona, portarem a terme el Projecte sobre Mobilitat Sostenible Camins Segurs durant tot el curs escolar 2016-17.

Aquesta iniciativa la vam realitzar el curs passat i, a conseqüència de l’èxit per la gran participació de tota la comunitat educativa, el Comitè Ambiental de l’escola i l’institut hem decidit establir l’acció mensualment i fomentar-la el primer dijous de cada mes.

Dibujo 2Concretament, anirem a peu i amb bicicleta els següents dies del curs:

Dibujo 3

Cal tenir present que els carrers indicats al plànol restaran tallats a la circulació de vehicles amb motor de 8.15 h a 9.15 h del matí.

Dibujo 6

Us animen a participar al projecte Camins Segurs amb l’objectiu de:

– Fomentar els hàbits saludables de caminar i d’anar amb bicicleta.
– Potenciar que l’alumnat vagi a peu de manera segura i sense riscos als centres educatius.
– Prendre consciència dels avantatges d’usar la bicicleta com a mitjà de transport ecològic i saludable.
– Potenciar l’ús de la bicicleta i la mobilitat sostenible en general i reduir el trànsit a la zona educativa.
– Afavorir la convivència i la relació entre alumnat, famílies i mestres que fan junts el recorregut diàriament.
– Prendre consciència de la importància de la reducció de la contaminació ambiental i acústica.
– Crear interès i implicació pel projecte Camins Segurs als diferents sectors que conformen la nostra comunitat: alumnes, famílies, mestres, escola, institut, ajuntament, guàrdia urbana, establiments ubicats al recorregut…

Dibujo 7