Projecte educatiu

L’equip docent,  com a professionals de l’ensenyament, ens proposem durant aquest curs educar als nostres xiquets/es, en el sentit més ample de la paraula , per tal d’afavorir no sols l’assoliment d’aprenentatges, sinó principalment l’adquisició de capacitats i aptituds que els permetin desenvolupar-se d’una manera integral com a persones, adaptant-se harmònicament a l’entorn del qual formen part. Tenint en compte la nostra realitat actual, pensem que és prioritari que els/les  nostres alumnes  “aprenguen a aprendre , aprenguen a ser  i aprenguen a estar”.

Ens esforçarem perque totes les actuacions educatives que portessin a terme estiguin en perfecta sintonia amb una educació  tolerant, plurilingüe, intercultural, pacifista, solidària, integradora, respectuosa amb l’entorn, no consumista, coeducadora, valoradora de la pròpia identitat i de tota la riquesa que ens aporta la diversitat.

Pensem que això és una labor conjunta : escola / família /societat, en la que cada estament té la seua funció. Hem de treballar, per tant coordinats, sense contradiccions i sobretot amb respecte els uns cap als altres.