SANT LLUC

Aquest cap de setmana passat han sigut les festes de Sant Lluc i l’AMPA ha muntat una paradeta amb manualitats fetes per tots els xiquets i xiquetes de l’escola.

img_1187

Aquest curs hem volgut recaptar fons per tal de poder adequar les biblioteques de les aules i fer el “Racó de reflexió emocional”. Aquest racó serien espais que estarien a les aules, amb una ambientació bonica i tranquil·la que convidi a la reflexió en cas que hagin conflictes, malentesos…

Us volem donar les gràcies a totes les persones que heu fet un donatiu per a fer unes classes més boniques i, molt especialment, als de fútbol Benjamí Verd que van guanyar el concurs de paelles (85€) i van decidir donar el premi a l’escola. Creiem que aquest gest és molt noble i ho volem compartir. Els nostres menuts ens soprenen i ens donen lliçons de vida. Gràcies Benjamins verds! També agrair als pares, mares i mestres que van estar a l’estand.

El total recaudat recaudat és de 499,27€!!!! Si no vau estar a la fira i voleu col·laborar, s’ha muntat davant de secretaria un lloc per agafar la manualitart i fer el donatiu.

img_1185

Entre tots sumem, fem AMPA i escola!!!