FIL CONDUCTOR DEL CURS 2023-2024

SUPERHEROIS I SUPERHEROÏNES

Aquest curs, bona part de les activitats faran referència als superherois i les superheroïnes. També donem continuitat a un munt de projectes que ja estan iniciats en cursos anteriors i naturalment  en farem de nous.

A través de la pàgina web podeu seguir aquesta gran aventura. Esperem que gaudiu del trajecte!

L’equip de mestres.

DIA MUNDIAL DE L’EDUCACIÓ FÍSICA AL CARRER

El passat 19 d’abril vam celebrar el Dia Mundial de l’Educació Física al Carrer. Al llarg del matí, l’alumnat pot gaudir d’un espai on abans els xiquets i xiquetes passaven les estones jugant, relacionant.se i divertint-se. Des de l’escola volem potenciar els valors i els… Llegeix més»

DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA

Aquest divendres 5 d’abril hem celebrat el Dia Mundial de l’Activitat Física. L’alumnat ha preparat unes coreografies que hem anat practicant durant tot el mes de març i avui ha estat el dia de en que hem fet la posada en escena i tots i… Llegeix més»

GRAN TREBALL DE LES MESTRES D’EDUCACIÓ INFANTIL

Les mestres d’educació infantil estan fent adaptacions a les programacions, la distribució de les aules i la organització dels espais. Això comporta millores tant en els aprenentatges dels xiquets i les xiquetes com a la comoditat i el benestar de tota la comunitat educativa.
Aquest dijous… Llegeix més»

MARÇ, MES DEL BALL I LA DANSA

Durant tot el mes de març, a l’hora de l’esbarjo, l’alumnat gaudeix de música per ballar i fer coreografies que prèviament han estat elaborades i assajades. Una manera divertida i efectiva de passar una bona estona i fer salut a través de l’activitat física que… Llegeix més»

SUPERSETMANA CULTURAL

Aquesta setmana, del 18 al 22 de març, celebrem la Setmana Cultural. Els xiquets i les xiquetes gaudeixen d’activitats i tallers que no solen ser habituals i realitzen aprenentatges a partir de noves experiències com tallers, espectacles, sortides, exposicions…
MORAD, ONA, POL I PATRICIA (4t A) … Llegeix més»

PROGRAMA 11: SITUACIÓ D’APRENENTATGE (i II): COM PODEM REDUIR ELS EFECTES DEL CANVI CLIMÀTIC

Seguint amb la situació d’aprenentatge sobre el canvi climàtic, Iris, Josep i Cai (4t A) expliquen perquè hi ha molta contaminació al món i què podem fer per evitar-ho.
També us ensenyarem tres consells per estalviar aigua a casa.
Cliqueu al cartell per escoltar el programa:

FORMACIÓ EAS

L’equip de mestres de l’escola ha realitzat una formació per aprofundir en la metodologia EAS (experiències d’aprenentatge amb sentit). Aquesta formació pretén dotar el professorat d’estratègies i habilitats per dissenyar unes propostes didàctiques que permetin a l’alumnat un aprenentatge més profund. A partir de situacions,… Llegeix més»

SORTIDA SECTORS ECONÒMICS LOCALS

L’alumnat de 3r va realitzar la sortida per conèixer exemples locals dels tres sectors econòmics. Els estudiants, que estan realitzant el projecte dels sectors econòmics i que han fet un mural per exposar a la resta d’alumnat els seus aprenentatges, van visitar una magatzem agrícola,… Llegeix més»

A INFANTIL JA FEM AMBIENTS!!!

L’alumnat d’educació infantil va iniciar la setmana passada la nova proposta setmanal d’ambients.
Aquesta proposta metodològica consisteix en organitzar els alumnes en diferents espais on puguin construir els seus aprenentatges de manera espontània. Els nens i nenes passen a ser els protagonistes on aprenen per ells… Llegeix més»