ESTIMEM L’HORT ESCOLAR

Com cada curs escolar els alumnes de l’Escola Ramón y Cajal d’Ulldecona planten diferents productes i tenen cura de l’hort escolar. Concretament, i a partir del Calendari de l’hort escolar, recurs metodològic molt útil com a eina educativa i que s’elabora cada curs, cada nivell planta el següent:

Screenshot

Ara bé, cal tenir en compte que cap a finals del curs passat, i com està passant en els darrers anys, el vandalisme va visitar la nostra escola i va acabar amb tota la dedicació i el treball destinats al nostre hort durant el curs escolar, ja que van destruir-ho tot.

L’hort escolar forma part de la nostra escola com en forma part cada aula; s’hi ha dedicat molt d’esforç, cura i estima per part de tots els nostres alumnes i mestres, treball que any rere any veiem com s’acaba.

Amb la il·lusió que tenim la comunitat educativa per gaudir del nostre entorn natural i poder observar directament com creixen les nostres plantes i aliments! Però el vandalisme ha fet que durant els últims anys no poguéssim aprendre i gaudir de la nostra collita i natura.

No volem més vandalisme, volem aprendre i fer créixer l’hort de la nostra escola!

foto hort