Pagaments menjador

• Els rebuts de menjador es passaran la primera setmana del mes següent mitjançant rebut bancari o ingrés al compte corrent de l’escola.
  • Quan es tornen dos rebuts l’alumne/a es donarà de baixa del menjador fins que s’actualitzi el deute i, a partir d’aquell moment, pagarà mitjançant transferència bancària i per avançat.
  • Els alumnes esporàdics hauran d’avisar a través de l’agenda.
  • Devolucions:  els alumnes fixes, que per qualsevol motiu no puguin assistir al menjador, hauran d’avisar abans de les 9:30 hores del matí i se’ls retornarà l’import del dinar (no del monitor). En cas de no avisar, no se’ls farà la devolució d’aquest import. La devolució es farà descomptant els diners al rebut de menjador.

PREUS MENJADOR 2023-24

Beques

En aquest moment, les beques estan gestionades pel Consell Comarcal a través dels Serveis Socials de l’Ajuntament. En cas d’estar interessats, cal adreçar-se als Serveis Socials del poble on l’alumne/a està empadronat.
Podeu demanar informació a Secretaria de l’escola.