Pla de comunicació

El Pla de comunicació de l’escola Tagamanent és un document que explica com s’organitza el centre a nivell comunicatiu. Té com a objectiu, garantir que tothom dins i fora de l’escola conegui quins són els objectius comunicatius i quines estratègies, recursos, canals i accions a desenvolupar per generar una comunicació eficient que  permeti difondre de manera exitosa la tasca de l’escola.

El pla defineix quins són els canals de comunicació oficials del centre, així com l’ús de cada un d’ells depenent de cada situació informativa, comunicativa, organitzativa o pedagògica.

Pla de comunicació Escola Tagamanent

Si sou una escola i us interessa poder editar el document només cal que ens envieu un correu a info@escolatagamanent.cat i us el farem arribar.