Som del Taga! Nou merxandatge!

Ja el tenim aquí! Ha arribat el nou merxandatge de l’escola! I l’hem fet amb la lletra T que ens va dibuixar el Valentí Gubianas! 😍

I l’hem fet adaptant-nos a la situació actual. Així que podeu triar entre samarretes, mascaretes i ampolles d’aigua. També podeu triar totes tres coses i que us surti una mica més econòmic.

Hem fet aquest material per dos motius, d’una banda, perquè ens estimem l’escola. De l’altra, perquè aquest any és molt especial i des de l’AFA volem donar tot el suport a l’escola i les famílies, més que altres anys si cal, perquè entenem que és més necessari que mai. Però el fet de no fer extraescolars, ni festes, ni activitats o propostes diverses fa que enguany no tinguem ingressos més enllà de la quota anual que no hem volgut augmentar de preu. Sí, malauradament calen diners per fer tot allò que les administracions no assumeixen i que corre pressa, calen diners per mantenir serveis, per donar un cop de mà a l’escola i als esforços que fa i per fer pinya amb les famílies.

I us preguntareu: com puc aconseguir aquest material tan xulo? 😊 Doncs ho podeu fer a través del TPV, a la secció de compres.

Farem una primera remesa i teniu fins al 4 de desembre per fer la vostra comanda. Aleshores us enviarem un formulari perquè trieu color, model i talla. I només caldrà esperar que ens arribi tot el material! En tenim moltes ganes!

Aquí teniu els DETALLS del material perquè aneu medint i fent-tria!

AMPOLLES 400 ml: en vermell, blau o verd 6,70€

D’alumini i reutilitzables. Les hem fet d’aquesta mida seguint les indicacions de l’escola, ja que la canalla la pot anar reomplint i així no pesa tant.

SAMARRETES: adult (entallada o ample ) i infantil en vermell, blau, verd o lila 6,55€

De cotó i serigrafia amb tintes biodegradables

MASCARETES: adult i infantil en lila, vermell, blau o verd 8€

• Mascareta higiènica