Com és el caos a la vostra família

Benvolgudes famílies;

Enguany la nostra escola ha entrat a formar part d’un projecte anomenat ART I ESCOLA. Aquest projecte està promogut per l’Associació ACVIC (Centre d’Arts Contemporànies de Vic). Enguany és la 6a edició d’aquest projecte on cada any hi participen més escoles de la comarca d’Osona i rodalies, en concret aquest any hi participem 39 centres d’infantil,  primària i secundària.

L’objectiu d’aquest projecte és promocionar l’Art i presentar-lo no només com un espai lúdic creatiu lligat a la part visual i plàstica sinó com una eina que ens pot ajudar a donar forma a molts aprenentatges i a connectar moltes disciplines entre si.

Podeu trobar més informació a la web de l’AcVic ( https://www.acvic.org/ca/) i també informacions sobre el projecte que es va realitzar l’any passat on el tema principal era “EL BUIT” (https://www.acvic.org/ca/art-i-escola).

El curs 2016-17 la temàtica proposada és “  EL CAOS”; partint d’aquesta premissa, cada escola fa propostes i dissenya activitats diferents, algunes només en l’àrea de plàstica i d’altres en format projecte. Nosaltres; estem acabant de donar-li forma a la proposta i una de les que ja tenim clares és que volíem que les famílies hi fóssiu presents i hi participéssiu.

És per aquestes ganes de fer-vos partícips que us enviem la següent pregunta: “Què és per a vosaltres el Caos?”, “Què significa el Caos a la  vostra família?”. Us convidem a fer-nos arribar les vostres respostes en diferents formats, selfie, fotografia, escrit, escultura, cartolina, performance… creativitat al poder.

Teniu temps per enviar-ho fins el dia 17 de febrer. Tot allò que ens envieu formarà part del projecte i d’una exposició d’ambientació sobre la temàtica a l’escola.

Amb moltes ganes de veure les vostres creacions, us saludem,

Els mestres i les mestres de l’escola Sesmon d’Oló

.