Arriba el Carnestoltes

Ja portem uns dies a sentir parlar del Caos, ui ui!!! Ens hem imaginat com seria el caos, hem tingut converses sobre el seu significat, hem vist com el follet de la biblioteca s’unia al caos enviant-nos fotos dels seus viatges arreu del món (amb les girafes, els óssos polars, amb els zivals, a l’himalaia, a les muntanyes, a París, a Disney i com a salvador de balenes).

Divendres després del pati va arribar el Carnestoltes i va estar encantat del caos que estàvem muntant a l’escola, diu que això és la disbauxa i que ara si sabrem el que vol dir el CAOS. Les seves consignes per enguany són ben diferents que en altres anys. Llegiu, llegiu!!

• Dilluns: a la nostra classe anirem i allà potser ens sorprendrem.
  • Dimarts: fins a l’hora del pati la classe podrem triar i després del pati a la pista ens haurem de quedar i allà les danses del Carnestotles podrem assajar. A la tarda si us va bé CAOS de llengua i al carrer.
  • Dimecres: uns tallers caòtics i molt divertits us portaré, perquè us ho passeu molt bé!
  • Dijous: a camaniar s’ha dit, amb els avis i àvies serà molt divertit. A la tarda més tallers per posar l’escola del revés.
  • Divendres: al matí els tallers continuarem, i a la tarda el CARNESTOLTES celebrarem.

Ai quins nervis veurem que passa dilluns!!!