Informació sobre la reobertura del centre

Benvolgudes famílies,

esperem que estigueu tots i totes bé de salut.

Tal i com heu pogut anar sentint als mitjans de comunicació, en el moment que entrem en la fase 2 del desconfinament s’obriran els centres escolars. La previsió és que, si tot continua com fins ara, la nostra regió sanitària entri en aquesta fase el dia 1 de juny.

Des de l’escola estem treballant en l’elaboració del Pla de reobertura del nostre centre, partint de les instruccions rebudes per part del Departament d’Educació. Com a mestres, ens trobem davant una situació com us podeu imaginar, nova, complexa i de difícil gestió.

A dia d’avui us podem comunicar alguns punts que ja tenim com a certesa:
  • L’escola s’obrirà a partir del dimarts 2 de juny (ja que el dia 1 és festa local).
  • L’escola s’obre NOMÉS per fer acompanyament emocional i tutoria (i no de forma diària ni en l’horari habitual), però no es farà classe. L’assistència no és EN CAP CAS OBLIGATÒRIA!
  • El curs continua telemàticament, fins al dia 19 de juny, últim dia lectiu del calendari inicial
  • El servei de menjador NO es reprendrà durant el mes de juny.
  • No us podem informar encara del servei de transport escolar, estem parlant amb el Consell Comarcal.
  • Tot l’alumnat que assisteixi a l’escola haurà de seguir les mesures d’higiene i seguretat marcades pel Departament  de Salut i haurà de portar una declaració responsable signada per la família, d’acord amb el model que es facilitarà.
  • Les famílies NO podran entrar al centre.

Aquesta és la informació que tenim fins ara. Continueu estant al cas del vostre correu ja que la setmana que ve us farem arribar aquest Pla de reobertura amb tots els detalls. Sabem que aquesta situació no és fàcil per a ningú. Volem agrair la vostra confiança i comprensió.

Estem en contacte,

Equip Directiu de l’Escola Sentfores