LA CANÇÓ DEL CENTENARI

Durant el mes de gener i febrer a l’escola hem estat gestant la cançó del centenari. Les mestres de música primer van començar creant una base harmònica i melòdica i una possible estructura. Els alumnes i mestres van poder escoltar aquesta primera idea musical i es van començar a inspirar amb idees per la lletra de la cançó. A mesura que s’anaven rebent les idees dels alumnes i els mestres, l’estructura de la cançó anava prenent més forma i els textos proposats s’anaven modulant dins les estrofes i els versos de la cançó. Ha estat una feina molt maca i un gran treball en equip.

Aquest dissabte passat les mestres de música van gravar la cançó afegint diferents pistes d’instruments amb l’ajuda del guitarrista Ferran Borrell i la producció de Carles Cors. El pròxim pas serà enregistrar alumnes cantant la lletra de la cançó i aviat en podreu sentir el resultat.