JORNADA ESPORTIVA DE 5è

Aquest any degut al coronavirus no hem pogut celebrar la jornada com els altres anys. Enguany, cada escola ha buscat una ruta o un cim  per caminar dins el seu poble..

El passat 16 d’abril tots els alumnes de cinquè de les  escoles de l’ interior de la Selva vam anar a realitzar una caminada a un cim o lloc emblemàtic del nostre municipi que prèviament havíem treballat a classe.

La nostra ruta va ser pujar al Castell de  Farners i llavors  arribar fins al turó de les Gatoses per diferents corriols.

Vam pujar per la drecera d’en Danés travessant corriols i camins, fins arribar  al castell. Allà vam fer una videoconferència amb les altres escoles que participaven al projecte. Llavors vam tirar direcció cap a les Gatoses fins arribar a la caseta, on vam dinar i jugar a fer cabanes. Finalment vam baixar per la ruta del Rocar.,

La veritat és que vam caminar moltíssim, i hi havia alguns moments que alguns vam patir, però entre tots vam superar tots els obstacles i vam realitzar  la nostra ruta amb èxit.

Per veure fotos aneu a l’àlbum privat de cinquè