EXCURSIÓ CASTELL DE FARNERS

El passat 11 de març vam anar tot cicle superior al Castell de Farners. Vam passar per diferents corriols arribant al Turó de les Gatoses. Allà vam parar per esmorzar i agafar forces per continuar el camí i arribar a l’Ermita de Farners.

Un cop vam arribar a dalt vam realitzar Land Art per grups. Consisteix en fer art amb la natura. Vam agafar diferents elements de la natura per crear les nostres composicions artístiques. Ens van quedar súper bé! Si voleu veure el resultat, podeu fer clic aquí.

Després vam dinar i abans de tornar a l’escola, vam pujar fins la torre del Castell. Les vistes són espectaculars!!

De baixada cap a l’escola vam passar pel Trencacames i ens ho vam passar genial. Ja estem desitjant fer una altra sortida així!!!!

Al mateix enllaç podeu veure més fotografies de la sortida.