ACTIVITATS ROBÒTICA

Després d’uns primers dies de familiarització amb el material que utilitzaran, ara si, ja han començat a treballar en els diferents reptes i projectes.

Els nens i nenes de 1r hem creat el personatge d’en “Mr. Learnie”, cal està molt atent/a i seguir els passos i  no deixar-se cap peça, ja que l’objectiu és fer servir totes les del paquet. Mireu que bé que han quedat!

Els alumnes de tercer han començat a programar amb l’aplicació de LEGO wedo2.0 i han aconseguit que el cargol brillant es comuniqués fent pampallugues de color verd. Després han inventat diferents animals.

Els nens i nenes de quart aquesta setmana han començat el projecte “estructures robustes” (terratrèmol), el repte els demana que investiguin el disseny dels edificis perquè siguin més resistents i segurs, van amb molt bon camí per aconseguir l’objectiu!

A cinquè ja han començat a descobrir com funcionen les màquines, tot coneixent els aspectes bàsics de funcionament. Aquí en teniu alguns exemples: palanques, estructures bases amb rodes…

Els més grans de l’escola han començat amb el projecte de la “pol·linització” amb el material de LEGO wedo 2.0. Han aconseguit crear un model d’abella i de flor per imitar la relació entre el pol·linitzador i la planta!