FUNDACIÓ MONA

Aprofitant que fa uns dies vam visitar la Fundació Mona hem realitzat un treball complementari des de l’escola. A través de les dades i la informació que ens ofereix la web de la Fundació els alumnes han hagut de buscar informació relacionada amb els ximpanzés i realitzar diferents càlculs sobre l’edat, el temps que porten el centre, entre altres; procurant fer un repàs dels continguts que es treballen en diferents àrees a l’escola. Els alumnes se’ls ha vist molt motivats per aprendre més coses sobre els ximpanzés que van poder veure fa uns dies!