30 DE GENER – DENIP

Avui 30 de gener hem celebrat el DENIP (El Dia Escolar de la No-violència I Pau).

Al matí els alumnes de 1r han anat a l’acte del “Projecte Oliveres” juntament amb els alumnes de 1r de la Salle i El Castell de Farners. La Coral de l’escola ha fet una petita actuació durant l’acte.

Durant el matí, tots els alumnes han anat enganxant els seus desitjos de pau en un mural.

A la tarda ens hem reunit tots els alumnes al pavelló de la Nòria. Ha estat el primer acte del centenari. S’han donat els premis del concurs de logotips del centenari de l’escola. Seguidament s’han presentat uns murals per cicle dels diferents personatges que s’han treballat a les aules guanyadors del premi Nobel de la Pau.

Malala Yousafzai (Educació Infantil)

Rigoberta Menchú (Cicle Inicial)

Martin Luther King (Cicle Mitjà)

Jane Addams (Cicle Superior)

I per acabar l’acte tots els nens i nenes hem cantat i ballat junts la cançó “Premis Nobel de la Pau” (Una adaptació de la cançó “Caminem Lluny” de Doctor Prats).