XVIII TROBADA DE CORALS

Aquesta setmana els nens i nenes de 4rt han participat a la XVIII Trobada de Corals virtual que organitza el CRP Selva1. Els alumnes de 4rtA han cantat la cançó Una estona de cel del Pets  i els de 4rt B Quan tot s’enlaira de Txarango. Ha estat tota una experiècia i hem pogut escoltar com canten les corals d’altres escoles.

També hem aprofitat per fer recerca i saber de quin poble són tots els grups de rock català treballats. Hem après que Sopa de Cabra eren de Girona, Els Pets de Constantí, Txarango són nascuts a Sant Joan de es Abadesses, en Miki Núñez i el grup Dr.Prats són de Terrassa,… i ho hem plasmat sobre un mapa de Catalunya.

L’Ariadna, l’Axel i l’Aissa han fet de presentadors en directe i ho han fet molt bé.

PROGRAMA XVIII TROBADA DE CORALS 20.04.21

Si voleu veure tot l’espectacle podeu clicar a sobre la imatge següent!

Felicitats a totes i a tots!