Danses de la castanyada

A l’aula de música fa dies que estem assajant les danses i avui les hem pogut ballar davant de tots els  companys de l’escola.

Avui els nens i nens d’Educació Infantil han ballat la cançó “Torrem Castanyes” de País de Xauxa.

Els alumnes de Cicle Inicial han ballat “La Rumba de les Castanyes” del Pot Petit.

L’alumnat de Cicle Mitjà han viatjat fins als Estats Units d’Amèrica i han ballat “Oh Sussana”.

Finalment  els més grans de l’escola, Cicle Superior, han ballat una dansa irlandesa anomenada “Circassian Circle”.

Enhorabona a tots i a totes!