CONCURS DE DISFRESSES 1920 – DIJOUS LLARDER

El dijous llarder ens ho vam passar d’allò més bé! De bon matí, vam estar mirant com de rebé ens vam guarnir. Per un dia tota l’escola vam viatjar al 1920 i s’ha de dir que ho vam aconseguir perquè tots els nens i nenes, mestres, personal del PAS, cuina i monitors anàvem espectaculars!

A les 11 del matí vam anar cap al pavelló de la Nòria a fer el gran concurs de disfresses! Els finalistes de cada curs van poder passejar per la catifa vermella, però hem de dir que al jurat els va resultar complicadíssim escollir els guanyadors perquè TOTHOM anava fantàsticament vestit. Des d’aquí volem donar les gràcies a les famílies per la seva implicació.

A la tarda tots junts vam poder fer la xocolatada que era boníssima i jugar tots junts una estona.

Per poder veure les fotos aneu als articles protegits amb contrasenya de cada curs.