Excursió al Circ Cric

Els nens i nenes de I4 hem anat d’excursió al Circ Cric. Després d’haver treballat el circ com a projecte hem pogut concloure’l visitant un de real. La jornada ha estat molt intensa: arribant al circ, situat en un meravellós entorn natural com és el Montseny, ens han donat la benvinguda. Cada grup tenia un cartell amb un animalet com a distintiu: les marietes i les llagostes. Mentre anaven arribant les diferents escoles esmorzavem i quan ja tothom havia esmorzat ens han fet ballar, saltar i riure. A continuació hem gaudit de dos espectacles: La Petita Lu es veu obligada a ser la presentadora. Hem vist molts artistes que ens han ensenyat les seves habilitats, tècniques com malabars, teles, bicicletes, acrobàcies,… Hem fet una mitja part per dinar i jugar una estona i després hem vist la segona part de l’espectacle: La Senyoreta Titat ja ha arribat! Hem pogut veure contorsionistes, pallassos, malabaristes, corda volant, …tot això amb destresa i molt d’humor. Finalment ens hem acomiadat i hem tornat cap a l’escola.

Ha estat una experiència molt divertida i sorprenent! En guardarem un gran record!

Podeu veure les fotografies a l’espai protegit de i4.