XIX TROBADA DE CORALS

Aquest matí l’alumnat de 4rt ha participat a la XIX Trobada de Coral s d’aquest any que s’ha celebrat a l’Auditori. Avui era el torn de les escoles de Sils (Els Estanys i Jacint Verdaguer) i les escoles de Santa Coloma de Farners ( El Castell i Sant Salvador d’Horta). Ha estat tot un èxit i una bona experiència i jornada musical.

Aquí teniu el programa: 31 DE MARÇ CANT CORAL

El concert a l’Auditori ha començat amb parlaments de la regidora d’ensenyament de Santa Coloma i de representants del Servei Territorial de Girona. A continuació hem cantat tots junts la Clika:

Els tres grups de 4rt han pujat a l’escenari per cantar les següents cançons:

4tB: Per un món més net (Tomàs González)

4tA: Planeta Greta (Macedònia)

4tC: El planeta més bonic (Marta Canellas)

Una vegada finalitzat el concert hem dinat al parc de Sant Salvador. A la tarda el concert d’en Pau Elias amb les seves ampolles de vidre reciclades en ha deixat bocabadats.

Podeu veure totes les fotos a l’espai protegit!

Volem felicitar a tots els nens i nenes que han participat!