UNIT 5: Play the game!

Bones famílies! Els últims dies d’escola vam finalitzar la UNIT 4 d’ANGLÈS. Avui us proposo que els nens i nenes comencin a familiaritzar-se amb el vocabulari de la UNIT 5:

BIRTHDAY CARD
– WATER
CRISPS
– PIZZA
– POPCORN
– YOGHURT
– SAUSAGES
CHERRIES

Per fer-ho, us proposo jugar a un joc! (Play a game!). Haureu d’accedir al següent enllaç, imprimir el vocabulari i retallar les imatges.

Heu de jugar amb parelles (amb els germans, pares o mares…) i, tal com veieu a la imatge, haureu de posar un separador per no veure les imatges del company de joc. Cada integrant haurà de decidir quins aliments posa al seu carret de supermercat (com a màxim podeu seleccionar-ne 4!). I us haureu d’anar preguntant:

+ Have you got …….?
– Yes, I have / No, I haven’t

Qui més ràpid ho endevini, guanyarà la partida!

PD: Si no teniu impressora podeu elaborar les imatges vosaltres mateixos seguint la plantilla de l’enllaç.