UNIT 5: Make the pet puppets!

Bones famílies! Els últims dies d’escola vam finalitzar la UNIT 4 d’ANGLÈS. Avui us proposo que els nens i nenes comencin a familiaritzar-se amb el vocabulari de la UNIT 5:

– PARROT
– DOG
– HAMSTER
– CAT
– BIRD
– RABBIT
– FISH
-TURTLE

Per fer-ho, us proposo una activitat ben divertida: Fer titelles d’animals de dit! (Make the pet puppets)! Si accediu al següent enllaç, podreu imprimir les plantilles:

Un cop retallades i enganxades, podeu jugar amb la família i preguntar-vos:

+ What animal can you see?
– I can see a ………… !

PD: Si no teniu impressora podeu elaborar les plantilles vosaltres mateixos i dibuixar els animals seguint les plantilles de l’enllaç.