Treballem la biografia

Aquesta setmana els alumnes de cinquè hem estat treballant la biografia a l’àrea de castellà. Ha estat una tasca ben engrescadora feta amb el Chromebook. Ens hem empleat a fons per cercar informació d’una persona influent a la història, resumir-la i crear una presentació creativa i original. L’últim pas serà exposar el nostre PowerPoint davant de tota la classe i compartir entre tots i totes el què hem après.

Us convidem a fer un cop d’ull a les imatges que us adjuntem perquè us feu una idea de la nostra feina! Esperem que us agradin.

Alumnes de cinquè.