TASTET DE NADAL 5è

Aquests últims dies, hem estat realitzant diferents activitats enfocades al Nadal i a les festes.

Com bé sabeu, per un futur sostenible és el projecte d’escola d’enguany. Per això, hem fet manualitats amb material reciclat, avets de Nadal i estrelles amb el rotlle de cartró de paper higiènic.

El dimarts al matí vam treballar continguts de forma lúdica i per la tarda, vam fer l’amic invisible regalant manualitats amb material reciclat.

Hem començat el dimecres realitzant la Quina de Nadal. Després del pati, les aules s’han convertit en sales de cinema i hem mirat diferents pel·lícules. L’alumnat de SIEI ha preparat la cartellera i les entrades.

Ens ho hem passat molt bé!!!!

Us desitgem a tots i a totes unes BONES FESTES!