ROBÒTICA

Aquest febrer han acabat els tallers de robòtica dels primers grups de robòtica de 1r a 6è.

Els nens i nenes de l’escola han treballat molt i han fet grans construccions.

Tots aquests dies s’han familiaritzat amb el material que han utilitzat i han parlat de conceptes com construir, programar, planificar, tecnologia… . Han estat dies d’idear, crear i programar en equips!

Els de primer han començat han treballat amb el material de “learn to learn- Mr. Learnie”. Han hagut de crear vehicles, animals, escenes… Han hagut d’imaginar molt per poder-ho realitzar amb les peces.

Els alumnes de segon han treballat amb el kit de màquines simples de Lego. Han après que són els engranatges, politges, palanques i tot d’elements que ens permeten construir diferents mecanismes per permetre, moviment, força… Han treballat de valent per fer les construccions i seguir les instruccions.

A Cicle Mitjà durant els tallers han fet servir els kits de Lego wedo 2.0 i han superat tot de reptes des de l’aplicació de l’iPad. Han creat diferents dispositius com satèl·lits, màquines d’investigació, vehicles, ventiladors, animals… I després han hagut de programar per blocs per aconseguir que realitzessin allò que es demanava.

A Cicle superior els de 5è han treballat amb les màquines complexes amb les quals han aconseguit crear, grues, ventiladors, molins i estructures molt grans. A 6è han utilitzat el material de Lego wedo 2.0. I han superat reptes on han construït, vehicles, estructures robustes, simuladors, dispositius de rescat… Per acabar fan fer tres sessions amb el material lego Mindstorms.

Tots i totes han estat molt a punt per resoldre tots els reptes plantejats!