PORTES D’AULES DE 6è

L’alumnat de 6è hem decorat les portes de l’aula segons el projecte de l’escola. Aquest any tractem els Objectius de Desenvolupament Sostenible per tal de realitzar petits canvis per transformar i millorar el món. Us adjuntem un enllaç per si voleu conèixer més bé els ODS.

A 6è ens han tocat l‘objectiu 5: Igualtat de gènere i l’objectiu 10: Reducció de les desigualtats. Cada objectiu està relacionat amb un ocell, el qual és el protagonista de la nostra porta. A 6è A tenim el Guacamai Jacint i a 6è B el Pingüí Emperador.

Al llarg del curs anirem realitzant activitats relacionades amb aquests objectius per aconseguir un futur sostenible.

Aquí podeu veure una fotografia de les nostres portes, han quedat molt originals!