Poema primavera

El proper més d’abril esperàvem amb molta il-lusió la visita a l’escola de la poetessa Lola Casas.

Durant el curs ja havíem estat treballant alguns dels seus poemes i ara que s’acostava la data de la visita, teníem previstes algunes activitats per conèixer millor la seva obra.

Aquests dies de treball a casa, us anirem proposant algunes feines al voltant dels seus poemes.

Avui us deixem la primera. Podeu llegir aquest poema que la Lola ha dedicat a l’arribada de la primavera i fer-ne un dibuix del que ella hi descriu. Després en podeu fer una foto i enviar-la a les xarxes de l’escola (facebook /instagram). Els més petitons també ho poden fer, si els pares o germans els llegiu què diu el poema.

LLEGIR POEMA