ODS

Aquest any, el projecte d’escola està relacionat amb els ODS (17 objectius de desenvolupament sostenible). Cada classe tenim un objectiu, d’aquesta manera, podrem conèixer i conscienciar-nos sobre la importància de cuidar, preservar i respectar el món que ens envolta.

Els objectius de sisè són els següents:

6è A: Objectiu número 10: REDUCCIÓ DE LES DESIGUALTATS

6è B: Objectiu número 5: IGUALTAT DE GÈNERE

A l’hora de plàstica, l’alumnat de 6è hem estat duent a terme diferents activitats relacionades amb aquests objectius.

D’una banda, vam elaborar uns cartells per mostrar la desigualtat que hi ha al món. Van sortir uns cartells molt originals!

D’altra banda, vam elaborar un decàleg de normes sobre com podem reduir aquestes desigualtats. Aquests cartells els penjarem per l’escola per tal de conscienciar a tothom sobre com reduir les desigualtats i aconseguir la igualtat de gènere.

Aquí podeu veure una fotografia dels resultats: