MOSTRA D’INSTRUMENTS

El dimecres 21 de març a les 11 del matí els alumnes de 1r anirem a veure una mostra d’instruments musicals a l’auditori. Aquesta mostra està organitzada pels professors de música de l’Escola Municipal de música Josep Carbó.

Ens presentaran i tocaran: el violí, el violoncel, el contrabaix, la guitarra elèctrica, el baix, la bateria, el clarinet, el piano de cua, el saxo, la trompeta…

I a través d’un conte musicat “En Giuseppe tempo”, ens endinsarem en el folklore musical de diferents països del món i podrem escoltar diferents estils de música tocats en directe.

Durant l’audició ens faran cantar dues cançons:

-MARIETA CISTELLERA

-XIM, FUM, FÀ