LA NOTÍCIA

Al llarg d’aquesta setmana els alumnes de cinquè han treballat la NOTÍCIA. S’han posat a la pell dels reporters i reporteres que veuen a la televisió i han cercat els esdeveniments més actuals del seu entorn per poder-los explicar als seus teleespectadors. Han dut a terme una tasca admirable, meritori d’un premi periodístic! Algunes d’aquestes tasques han estat, cercar notícies interessants, redactar-les resumidament, fer ús d’un vocabulari formal i objectiu, transmetre els successos de manera atractiva per captar l’atenció dels oients, etc.

Han treballat de valent! Perquè us feu una idea, adjuntem les fotografies fetes mentre preparaven el noticiari. Esperem que us agradin!!!