LA GALA DELS OSCARS

El dilluns 11 de febrer, l’escola de Sant Salvador va celebrar la gala dels Oscar. Ho heu llegit bé: LA GALA DELS OSCAR!!!. Els nominats de cada classe van desfilar per l’alfombra vermella. El jurat ho va tenir molt difícil!!! Tots portaven uns pentinats molt divertits, uns maquillatges estrambòtics, unes disfresses molt originals i uns personatges molt fidels al cinema. A més, la gala comptava amb dos presentadors que  parlaven en català i en anglès, una autèntica Mary Poppins que repartia els premis i un jurat disfressat de tiquet d’entrada de cinema.

A cada cicle es van donar 4 premis:

• Premi al millor maquillatge.
  • Premi a la millor disfressa.
  • Premi al millor pentinat.
  • Premi a  la fidelitat al personatge.

El jurat ho va tenir molt difícil!!! Entre premi i premi diferents grups d’alumnes van realitzar actuacions impressionats! Els/les guanyadors/es van guanyar un oscar i es van fer una foto com autèntiques estrelles de Hollywood.