LA CASTANYADA A L’ESCOLA

Avui 29 d’octubre hem gaudit de la castanyada a l’Escola, una tradició molt nostrada i celebrada a les nostres contrades.

Només d’obrir les portes hem pogut veure els petits castanyers i castanyeres amb un somriure sota la mascareta quan han vist els/les seus/ves mestres també vestits i vestides d’aquest antic ofici per amenitzar la jornada.

La primera feina, una vegada situats i amb els materials repartits, per grup classe, hem realitzat les diferents activitats digitals. A Educació Infantil han elaborat una mandala efímera amb elements de tardor que han portat els i les alumnes, i han editat un vídeo d’imatges amb tot el procés.  A Primària han confeccionat diferents vídeos amb ‘stop motions’, s’ha pogut veure tota la creativitat que porten dins. Ben aviat podreu veure els resultats finals als diferents blocs de la pàgina web.

Després d’una estoneta de pati hem ballat danses tradicionals catalanes tots i totes junts/es al camp de futbol. Si les voleu veure les trobareu molt aviat a l’espai protegit de cada curs.

Aquest any han fet de presentadors 3 nens de 6è i hem ballat:

CICLE DANSA
Educació Infantil Ja ha arribat la tardor
Cicle Inicial El Patatuf
Cicle Mitjà L’Hereu Riera
Cicle Superior El Virolet

A la tarda ens hem menjat les castanyes que durant el migdia ens han torrat els pares i mares de l’Escola. Han quedat boníssimes i agraïm a l’AMPA i Ajuntament de Santa Coloma de Farners per fer-ho possible.