FIL MUSICAL: OCTUBRE

El fil musical de l’escola ens acompanya cada dia a les entrades i a l’hora del pati.

Aquest mes d’octubre estem escoltant la cançó “L’escola que volem” del grup Xiula i “Sta guai” del disc Fans del Sol (2019) d’Oques Grasses. A continuació us expliquem qui són aquest dos grups musicals catalans i també podeu escoltar i cantar les cançons des de casa.

Xiula és un grup d’animació musical de Barcelona compost de dos músics i dos educadors socials. Fa deu anys que toquen i és un dels grups que han revolucionat l’animació infantil gràcies a cançons que beuen de ritmes actuals com hip-hop, el reggae, la rumba catalana, el dubstep o el pop-rock.

Oques Grasses és un grup de música català format per set nois de la comarca d’Osona. El seu estil musical és variat, però s’enquadra especialment en el reggae-pop. També van començar el 2010 i han tingut gran èxits com la cançó: In the night i moltes altres.

Us adjuntem la cançó amb lletra per si la voleu cantar.