FESTA FINAL DE CURS

Avui ha estat el darrer dia d’escola del curs 21-22, per acomiadar-nos i desitjar-nos BON ESTIU.

Hem iniciat el dia amb un acte de cloenda on ens hem pogut acomiadar de tot l’alumnat de 6è, els quals marxen a l’institut, i hem tancat el projecte d’escola: “PODEM FER UN MÓN MILLOR”. A més a més, hem pogut degustar un gelat boníssim!!

Per finalitzar la cloenda, hem gaudit de la tradicional engegada d’aspersors on tothom ens hem pogut refrescar i divertir-nos conjuntament.

BON ESTIU A TOTHOM!!

*Per poder veure les fotos d’aquest últim dia, dirigir-vos al vostre espai protegit.