FESTA FI DE CURS: 3, 2, 1… EL CINEMA ENTRA EN ACCIÓ!

Els passat divendres 14 de juny, a les 19:00, vam celebrar  la festa de fi de curs. La temàtica de les actuacions va ser la que ens ha acompanyat durant tot aquest any escolar, el cinema. L’alumnat, des de P3 fins a 6è, ens va oferir diferents actuacions sobre músiques de pel·lícules: P3- Buscant en Nemo i Buscant la Dory, P4- El llibre de la selva, P5- Peter Pan, 1r- Goonies, Jake i el pirates de Mai més i els Pirates, 2n- Rango i Lucky Luke a l’Oest, 3r- Nit al museu i Les vacances de Mr.Bean, 4t- Mamma mia i High School Musical, 5è- La casa elèctrica i El circ, 6è- Jumanji, Retorn al futur i un recull de bandes sonores emblemàtiques.

Després d’aquestes actuacions inspirades en el setè art, tots els que erem presents a l’acte, ens vam poder acomiadar de la Dolors Negre que es jubila. I a continuació vam poder gaudir del sopar i  la festa de l’AMPA de l’escola.

PODEU VEURE LES FOTOS I ELS VÍDEOS ALS ARTICLES DE FOTOS PROTEGITS AMB CONTRASENYA.