FESTA DE SANT SALVADOR

El divendres 18 de març és una data molt emblemàtica per la nostra escola, celebrem el dia de SANT SALVADOR!

Per començar el dia ens hem preparat unes corones relacionades amb el lema de l’escola “Podem fer un món millor” per anar ben guarnits i guarnides a la rua.

Seguidament ens han convidat a esmorzar coca amb xocolata, per llepar-se els dits!

Un cop hem carregat energia, hem seguit la rua acompanyats i acompanyades del grup de percussió “BATUSCALA” fins arribar al pavelló de la Nòria. Allà, els i les alumnes de 6è, seguint la tradició de la nostra escola, ens han fet el ball de gegants i el ball de bastons. Ho han fet molt bé!  Cada curs s’ha preparat una dansa diferent i l’ha mostrat als altres. Per concloure el matí hem cantat i ballat el rock de Sant Salvador tots junts!

Durant la tarda, hem gaudit de dos espectacles; els i les alumnes d’ infantil, cicle inicial i 3r hem xalat amb el grup “ATRAPASOMNIS” i els i les alumnes de 4t i cicle superior hem presenciat l’espectacle de màgia representat pel mag Nil Matamala “DELIVERINGMAGIC”. Els dos actes han estat molt divertits!

Podeu anar a l’espai protegit de cada curs per veure les fotografies.