FESTA DE SANT SALVADOR

Dilluns 18 de març vam celebrar la festa de Sant Salvador. Vam realitzar diferents activitats: una claqueta feta entre padrins i fillols,  una xocolatada i una rua encapçalada pels gegants i capgrossos de l’escola (Pruna, Julivert, Menta i Saüc) amb l’acompanyament d’un grup de percussió fins a la plaça del Firal. Allà els nens/es de sisè ens van fer un ball de bastons. Després al camp de futbol les famílies van poder gaudir de l’actuació que va fer cada cicle relacionat amb diferents bandes sonores de pel·lícules.

A la tarda tots els nens/es de l’escola vam  poder cantar i ballar amb el grup d’animació infantil ELS TRAMBÒTICS . Ens ho vam passar genial!!!

Podeu veure totes les fotos i vídeos de la festa als articles de la càmera protegits amb contrasenya que hi ha a cada bloc.