FESTA DE LA CASTANYADA

Avui 28 d’octubre hem gaudit de la Castanyada a l’escola, una tradició molt nostrada i celebrada a les nostres contrades.

Només d’obrir les portes hem pogut veure els petits castanyers i castanyeres amb un somriure d’orella a orella quan han vist els/les seus/ves mestres també vestits i vestides d’aquest antic ofici per amenitzar la jornada.

A primera hora ens hem trobat padrins/es i fillols/es per fer les paperines de les castanyes i per deixar enllestida la decoració de tardor de les finestres.

Després d’una estoneta de pati hem ballat danses tradicionals catalanes tots i totes junts/es al camp de futbol.

A la tarda ens hem menjat les castanyes que durant el migdia ens han torrat els pares i mares de l’Escola. Han quedat boníssimes!!!

Agraïm a l’AMPA i a l’Ajuntament de Santa Coloma de Farners per fer-ho possible.

A més a més, durant la setmana, amb els padrins/es i fillols/es, hem realitzat una activitat digital amb els elements naturals de tardor que ens vau portar dies enrere.

A l’espai protegit del curs del/ de la vostre/a fill/a podreu veure les seves elaboracions, així com les fotos de la Castanyada.

Desitgem que passeu una BONA CASTANYADA!

Claustre.