ENGLISH TIME

Al llarg del mes de novembre, a anglès, els nens i nenes de 5è hem estat treballant els animals salvatges i les seves característiques. A classe hem fet diferents activitats i jocs que ens han ajudat a entendre i aprendre, entre d’altres, els seus hàbitats, la seva alimentació, el seu pes i la seva mida. De ben segur que hem ampliat el nostre vocabulari!

Us deixem algunes fotografies dels nostres projectes finals, ja que cadascú ha escollit un animal d’interès i ha buscat informació per fer-ne un petit text. Hem dedicat estona de classe per redactar l’escrit, planificar-lo i revisar-lo abans de l’entrega final. Un cop tots acabats, els hem presentat i explicat a davant dels nostres companys i companyes. Ens ho hem passat d’allò més bé explicant tot allò que hem après! També els hem penjat al passadís de l’escola perquè tots els nens i nenes puguin veure tot el que hem treballat.

Ara que ja s’acosta Nadal, hem aprofitat els dies que tenim Chromebooks per fer un Kahoot sobre com ho celebren a Anglaterra i a Estats Units. Ha estat divertit perquè hem recordat allò que ja sabíem de cursos anteriors i també aprendre coses noves.

Us convidem a entrar a les nostres classes d’anglès tot fent un cop d’ull a les fotografies que us deixem en aquest article. Esperem que us agradin!

Podeu veure més fotos a l’espai protegit!