ELS REIS DE 6è

Hola famílies de 6è!!!

El passat dilluns 10 de gener vam tornar a l’escola després de les vacances de Nadal. Quan vam entrar a la classe vam veure que els Reis havien passat per l’escola i ens havien deixat uns quants regals. Vam baixar al pati i els vam obrir entre tots els companys i companyes de 6è. Ens van portar: raquetes per poder jugar a bàdminton, un joc de bitlles, una quina i diferents llibres per les biblioteques de l’aula. Ens han agradat tant que molts de nosaltres ja els hem començat a llegir! Tots i totes estem molt agraïts per tots aquests regals.

Després d’això, vam pujar a les aules i vam fer un joc que consistia en trobar una persona que hagués fet: esport durant les vacances, mirat una pel·lícula, cuinat alguna cosa, menjat xurros amb xocolata, etc. D’aquesta manera ens vam poder explicar una mica què havíem fet durant les vacances i ens vam adonar que les vam aprofitar molt.