EL DIA DE LA PAU

Cada 30 de gener es celebra el dia escolar de la no-violència i la Pau.

Durant la setmana passada a les aules es va treballar la figura de Pau Casals i cada nen i nena es va decorar la seva medalla amb frases sobre la pau, la convivència, el respecte..

A la tarda del divendres, tota l’escola, vam sortir al camp de futbol i ens vam distribuir per grups bombolla per poder gaudir tots junts una estona. A l’acte es va llegir un manifest per part de la directora i un per part dels alumnes de 6è, després vam poder escoltar el cant dels ocells interpretat per la mestra de música al violoncel i finalment tot junts vam cantar i vam fer percussió corporal amb la cançó la festa de la pau de Dàmaris Gelabert i convidats.