EL COLPBOL

Els alumnes de cinquè i sisè hem conegut i practicat un esport que no havíem practicat mai: el colpbol.

El colpbol és un esport creat per un   professor d’educació física valencià : Juanjo Bendicho. Aquest esport va néixer d’un procés d’investigació – acció en la pràctica diària de les classes d’educació física. És un joc col·lectiu que fomenta la participació de tots els alumnes sigui quin sigui el seu nivell fisicomotor i les seves  condicions físiques. Les seves principals característiques són la cooperació entre els membres de l’equip, obligatori colpejar la pilota al primer toc i la coeduació, sempre ha de ser un joc mixte.

És un esport molt ràpid i entretingut.

Ens ho hem passat molt bé aprenent aquest esport!