DIA INTERNACIONAL DE LES FAMÍLIES

Avui és el dia internacional de les famílies. Els alumnes d’infantil han parlat a l’aula sobre la diversitat de famílies que hi ha. Uns han fet un mural entre els nens i nenes enganxant diferents famílies. Altres han fet un dibuix sobre la seva família. Altres han explicat contes relacionats amb aquest tema. I és que és feina de tots educar en la diversitat i és important parlar per normalitzar.

“En una família no importa el color, la religió, l’idioma o el sexe dels pares. Tampoc si la conformen un progenitor, dos o si, lamentablement, no n’hi ha cap dels dos. El que és fonamental és que l’infant creixi feliç, que senti que les persones que l’envolten l’estimen i el respecten.

Els nens viuen amb absoluta normalitat que els seus pares siguin del mateix sexe, que tinguin diferent color de pell o que hagin decidit afrontar la paternitat en solitari.”

Fragments extrets de l’article: Educar en la diversitat familiar d’ AINHOA BOIX del dia

Educar en la diversitat familiar

La societat i les escoles tenen un paper primordial per normalitzar els diferents models de família.