PREMIATS pels Amics de la Unesco de Girona!

Aquest curs hem participat en el XXVII Concurs Artístic i Literari dels Amics de la Unesco de Girona. Els treballs de les diferents modalitats havien de seguir un mateix tema: Ciutats i comunitats sostenibles (ODS 11, Agenda 2030).

Us volem fer saber que dos alumnes de l’escola han resultat premiats. Són en Damià Cara, de 1r curs, en la modalitat de dibuix, i en Dalmau Julià, de 5è, en la de narració. A la foto, els veiem després de recollir el premi que es va entregar a l’Aula Magna de la Casa de Cultura de Girona.

Enhorabona a tots dos!