COMIAT DEL CURS 2020-2021 I DE 6è

El curs escolar 2020-2021 s’ha acabat i… comencen les vacances d’estiu! Tanmateix, abans hem celebrat un acte de comiat.

Els nens i nenes de 5è han inaugurat l’acte de l’alumnat de 6è cantant-los una cançó. També, els han fet uns cartells amb el seu nom.

Tot seguit, cada classe de 6è ens ha llegit un petit discurs del seu pas per l’escola. Els principis, les anècdotes, les colònies i sortides junts i juntes, aquells jocs amb què jugaven de ben petits, les aventures, el confinament… i, finalment, l’últim curs que ja està passat!

Després, ens hem resfrescat amb uns gelats, al ritme de la música que ens dóna la benvinguda a l’estiu!

Per acabar l’últim matí, els nens i nenes d’infantil i de cicle mitjà han fet jocs d’aigua. Cicle inicial ha gaudit a la riera i, per altra banda, cinquè ha fet activiats al parc de Sant Salvador. Finalment, l’alumnat de sisè s’ha despedit amb el seu grup i mestres.

Bon estiu a tots i totes!
Podeu veure les fotos i el vídeo del comiat a l’espai protegit.