COLÒNIES

La setmana passada els dies 29 i 30 d’abril els nens i nenes de 2n hem anat de colònies  a la casa “Ca l’Aldric” de Romanyà de la Selva.

El primer dia ens va venir a trobar el mag Poff per explicar-nos que la casa a on ens trobem és una escola de Màgia molt antiga, però que actualment té un problema i és que els nens i nenes ja no creuen en la màgia i s’està
quedant sense alumnes., és per això que durant els dos dies l’hem ajudat a recuperar-la i ens hem convertit en ajudants del mag Poff! Hem fet un poció màgica en el bosc encantat, hem passat diferents reptes per entrenar, ens hem fet un barret de bruixes i bruixots i hem buscat estrelles màgiques.

Han estat dos dies màgics! Ens ho hem passat molt bé!

A la carpeta de fotos hi trobareu l’àlbum de les colònies.